Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вентилатора на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Еми мотора нито вие нито има вибрации някакви. Работи си много спокойно. Понеже като го взех и заваля и не можах да го сложа да видя дали всичко е ок.

    Comment


    • #17
      Проблема остава. Сложих го и само като тръгна да слагам буксата вентилатора тръгва.

      Comment


      • #18
        Коя от двете букси?


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #19
          Еми слагам буксата на вентилатора и без даже буксата за степените на въпросното нещо да е сложена само като допра захранващата и вентилатора тръгва

          Comment


          • #20


            Когато само "A" е включена, вентилаторът тръгва ли?


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #21
              Възможно е да има нещо окъсило в командването на вентилатора (врътките на таблото), там също има транзистори, диоди и прочие. Пробвай да смениш врътките с други и виж дали отново ще се наблюдава описаният проблем.
              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

              Comment


              • #22
                Да, когато само А е включена тръгва

                Comment


                • #23
                  Добре би било, ако можеш да премериш крайните транзистори, дали са здрави. Ако да, то вероятно има и друг проблем с този регулатор и по-добре да търсиш друг.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #24
                    А я ми кажете така като включите само А тази платка откъде ще вземе захранване + и -. Та като няма минус нищо чудно да завърти вентилатора, щото няма какво да държи горния транзистор на пуш-пул стъпалото запушен.
                    Колега, имам един работещ регулатор, обади ми се и ела да оправим проблема
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91829

                    Comment


                    • #25
                      Сега ходих при майстора дето смени транзисторите. Замери с мултицета и каза че проблема остава да е в интегралата обаче такава нямало откъде да намери и да съм пробвал някъде от втора употреба. И така 20 лв на вятъра.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        А я ми кажете така като включите само А тази платка откъде ще вземе захранване + и -. Та като няма минус нищо чудно да завърти вентилатора, щото няма какво да държи горния транзистор на пуш-пул стъпалото запушен.
                        Колега, имам един работещ регулатор, обади ми се и ела да оправим проблема
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=91829
                        Шаси за схемата се взема от самата клема "A". Но си прав, че могат да стоят отпушени, заради липсата на захранване на управлението им. Затова посъветвах да се мерят дали са здрави за да се разбере дали причината за развъртането е в управлението на транзисторите или в това, че са се издънили.

                        ---------- Post added at 13:44 ---------- Previous post was at 13:41 ----------

                        Първоначално публикувано от bate_Boyko_bate Покажи съобщение
                        Сега ходих при майстора дето смени транзисторите. Замери с мултицета и каза че проблема остава да е в интегралата обаче такава нямало откъде да намери и да съм пробвал някъде от втора употреба. И така 20 лв на вятъра.
                        Значи търси друг регулатор а 20-те лева не са отишли съвсем навятъра, защото този ще си го пазиш, заради здравите транзистори (предполагам, че са здрави).

                        PS:

                        Сега разгледах схемата и видях, че +12V за управлението се подават само, когато колата е на контакт а +12V за мотора - постоянно. А това означава, че моторът не следва да върти дори с откачена букса "B".

                        Накратко - предположението за липса на захранване на регулатора, като причина, отпада. Проблемът е по-скоро в платката.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 13:57.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #27
                          Ти май не четеш какво пша

                          ---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:04 ----------

                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Ти май не четеш какво пша
                          П.п.А от къде върти?

                          ---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:06 ----------

                          Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                          Ти май не четеш какво пша
                          П.п.А от къде върти? Нали взима еиния полюс от комутатора
                          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 15:09.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                            Ти май не четеш какво пша

                            ---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:04 ----------



                            П.п.А от къде върти?

                            ---------- Post added at 15:06 ---------- Previous post was at 15:06 ----------



                            П.п.А от къде върти? Нали взима еиния полюс от комутатора
                            Не съм аз този, който не чете.

                            +12V са подават постоянно на единия извод на мотора (не минават през комутатора). Другият извод на мотора се управлява по шаси през клемата "A".
                            Самият регулатор получава +12 през буксата "B" и този + минава през комутатора на ключа.

                            Кое още не е ясно ?


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Не съм аз този, който не чете.

                              +12V са подават постоянно на единия извод на мотора (не минават през комутатора). Другият извод на мотора се управлява по шаси през клемата "A".
                              Самият регулатор получава +12 през буксата "B" и този + минава през комутатора на ключа.

                              Кое още не е ясно ?
                              Точно така. Аз за това и не правих моя, защото беше се опекла минусовата шина.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Не съм аз този, който не чете.

                                +12V са подават постоянно на единия извод на мотора (не минават през комутатора). Другият извод на мотора се управлява по шаси през клемата "A".
                                Самият регулатор получава +12 през буксата "B" и този + минава през комутатора на ключа.

                                Кое още не е ясно ?
                                От къде регулаторът взима маса

                                Comment

                                Working...
                                X